• Pon - Pet: 09-17h | Dežurni telefon 24/7
  • Partizanska 14, Subotica 24000, Srbija
  • +381 62 50 10 20

Opšti uslovi poslovanja

Click Car

CLICK CAR SUBOTICA JE RENT A CAR AGENCIJA KOJA JE U VLASNIŠTVU DRAGAN TRIKIĆ PR RENT A CAR CLICK CAR SUBOTICA sa registrovanim sedištem u ul.Partizanska br. 14, Subotica, MB 67927494, koga zastupa Dragan Trikić, te se u daljem tekstu nalaze opšti uslovi poslovanja CLICK CAR SUBOTICA, kao i sve važne informacije o najmu motornih vozila koje imamo u ponudi.

Uslovi za vozača

Da bi iznajmio vozilo, vozač mora ispunjavati sledeće uslove:

  • Minimalna starost vozača je 21 godina,pod uslovom da poseduju vozačku dozvolu najmanje 24 meseca pre dana preuzimanja vozila.
  • Svaki vozač mora imati važeću vozačku dozvolu izdatu u Republici Srbiji (vozači sa probnom dozvolom ne mogu iznajmiti vozilo), u Evropskoj uniji, ili mora biti nosilac važeće Međunarodne vozačke dozvole.
  • Ovlašćeni vozači: Samo zakupac i drugo ovlašćeno lice imaju pravo da upravljaju vozilom. Međutim, nije im dozvoljeno da voze ukoliko su previše umorni ili pod uticajem bilo koje supstance koja može negativno uticati na njihovu percepciju ili sposobnost reagovanja (kao što su alkohol, droga ili određeni lekovi). Ovlašćeni vozači u tom slučaju moraju ispunjavati starosne uslove i imati važeću vozačku dozvolu najmanje 2 godine.

Ugovor o najmu motornog vozila

Ugovor o najmu je akt koji potpisujete i dobijate u elektronskoj formi putem e-mejla ili kao štampanu kopiju u poslovnici prilikom preuzimanja vozila. On sadrži sve bitne elemente najma, a Vašim potpisom potvrđujete njihovu tačnost i prihvatate odredbe Ugovora o najmu kao i ove opšte uslove najma, odnosno Opšte uslove poslovanja Click Car Subotica. Ugovor o najmu podleže zakonima Republike Srbije, a svi eventualni sporovi između Click Car Subotica i zakupca biće u nadležnosti isključivo sudova u Subotici.

Odgovornost

Odgovornost Click Car Subotica: Mi smo odgovorni da Vam obezbedimo vozilo u dobrom opštem i operativnom stanju.

Odgovornost zakupca: Dužni ste da vratite vozilo u skladu sa potpisanim Ugovorom o najmu i platite dogovorenu cenu najma. Takođe, potrebno je da imate kopiju Ugovora o najmu (bar u elektronskom obliku) dostupnu u slučaju policijske provere. U slučaju kašnjenja pri vraćanju vozila, gubitka ili oštećenja vozila, kao i parking ili saobraćajnih kazni i drugih troškova nastalih tokom perioda najma, zakupac snosi odgovornost prema Click Car Subotica. Molimo Vas da pažljivo pročitate Ugovor o najmu kako biste u potpunosti razumeli svoje obaveze kao zakupca.

Korisnička služba

Služba za korisnike Vam stoji na raspolaganju i teži da svaku nesuglasicu reši sporazumno:

Email: rent.clickcar@gmail.com

Broj telefona: +381 62 501020

Radno vreme: PON- PET 09:00 – 17:00 

Politika privatnosti

Kada iznajmite vozilo od Click Car Subotica, saglasni ste da Click Car Subotica prikuplja, čuva i obrađuje Vaše lične podatke u skladu sa Politikom privatnosti.

Vozilo

Svaka referenca na „vozilo“ ili „automobil“ u Opštim uslovima poslovanja odnosi se na vozilo koje Click Car Subotica daje na korišćenje zakupcu, uključujući zamenska vozila, kao i sve delove i dodatnu opremu koja pripada vozilu, poput GPS navigacionih uređaja,dečijih sedišta, lanaca za sneg itd.

Stanje vozila

Važno je da zakupac pregleda stanje vozila na početku najma i prilikom njegovog vraćanja. Izveštaj o stanju vozila sadrži pregled svih postojećih oštećenja. Po povratku vozila, izvršiće se pregled i sva nova oštećenja biće evidentirana u izveštaju o stanju vozila. Napominjemo da u periodima povećanog obima posla, zakupac treba da ima na umu da je potrebno dodatno vreme kako bismo završili inspekciju i evidentirali eventualna oštećenja. Ako zakupac nije u mogućnosti da sačeka, sva nova oštećenja biće procenjena i naplaćena naknadno.

Skrivena oštećenja

Neka oštećenja možda neće biti vidljiva tokom pregleda nakon najma, kao što su oštećenja na nepristupačnim delovima vozila (npr. motor, rezervoar za gorivo ili kvačilo) ili ona koja su prikrivena nepovoljnim svetlosnim ili vremenskim uslovima. Ako Click Car Subotica naknadno utvrdi takva oštećenja, može naplatiti odgovarajuće troškove, uz prethodno obaveštenje zakupca.

Briga o vozilu

Zakupac je odgovoran za pravilno rukovanje vozilom i smanjenje rizika od kvara i oštećenja pridržavanjem ograničenja najma navedenih u nastavku. Zakupac mora koristiti odgovarajuće gorivo, redovno proveravati stanje pneumatika, nivo ulja i drugih tečnosti i dopunjavati ih kada je potrebno. Takođe, dužan je da vozilo pažljivo parkira i zaključava kada ga ne koristi. Ako se aktivira bilo koji indikator na vozilu, zakupac treba da reaguje u skladu sa signalom i zaustavi vožnju ako je potrebno. Zakupac bi trebalo da izbegava prolazak kroz mesta sa visokim nivoom vode i u takvim slučajevima ugasi motor. Zakupac je odgovoran da vozilo vrati u istom stanju u kojem ga je preuzeo, osim uobičajenog habanja usled korišćenja. Takođe, odgovoran je za sva dodatna oštećenja koja budu utvrđena po vraćanju vozila. Korišćenje bilo koje vrste cigareta u automobilu je strogo zabranjeno. U slučaju kršenja ovog pravila, Click Car Subotica zadržava pravo da prilikom vraćanja vozila naplati troškove dubinskog pranja.

Ograničenja najma

Upotreba: Vozilo je vlasništvo Click Car Subotica, a zakupac, osim prava na korišćenje, ne može ga podiznajmiti, preneti ili prodati. Zakupac ne sme koristiti vozilo:

  • Za prevoz tereta uz naplatu
  • Za prevoz putnika uz naplatu (npr. kao taksi, kroz ugovor o deljenju vozila – „BlaBla Car“ ili slično)
  • Za prevoz bilo čega što može oštetiti vozilo (uključujući eksplozivne ili zapaljive materijale) ili otežati ponovno iznajmljivanje zbog njegovog stanja ili neprijatnog mirisa
  • Preopterećeno putnicima i/ ili prtljagom
  • Za vuču ili guranje bilo kog vozila, prikolice ili drugog objekta bez izričitog odobrenja Click Car Subotica
  • Van puteva ili na putevima neprikladnim za vozilo, uključujući trkačke staze
  • Za učešće u bilo kojoj trci, reliju ili drugom takmičenju
  • U zabranjenim zonama, uključujući aerodromske servisne puteve i pridružene oblasti
  • Suprotno saobraćajnim ili drugim propisima
  • U bilo koju nezakonitu svrhu, uključujući i, ali ne ograničavajući se na, radi vršenja krivičnih dela.

VOŽNJA U INOSTRANSTVU: Osim ukoliko prethodno nije dato pismeno odobrenje od strane Click Car Subotica, putovanje sa iznajmljenim vozilom van granica Srbije nije dozvoljeno. Ukoliko dođe do kršenja ove zabrane, Ugovor o najmu se raskida, a pokriće osiguranja i svi dodaci smatraju se nevažećim. Zakupac je odgovoran za sve dodatne troškove.

Dodatne naplate

U ugovoru o najmu navode se naknade koje su dogovorene na početku perioda iznajmljivanja, a zakupac se slaže da plati te naknade i sve druge koje mogu nastati do kraja perioda najma.

Na datum preuzimanja automobila, iznos garancije/depozita, u zavisnosti od kategorije najma vozila, zakupac mora da preda Click Car Subotica. Iznos će biti vraćen na dan vraćanja automobila, čim budu naplaćeni svi troškovi. Pogledajte detaljan opis garancije/ depozita u Prilogu 1. Molimo vas da proverite Prilog 1 i 2 za dodatna objašnjenja u vezi sa osnovnim naknadama kao i dodatnim naknadama koje mogu nastati tokom perioda najma. Po vraćanju vozila, izdaće se konačni račun/faktura i isti poslati na e-mail zakupca ili predati lično.

Politika za gorivo

Gorivo nije uključeno u cenu najma. Click Car Subotica izdaje vozilo sa punim rezervoarom goriva. Za period najma zakupac treba da vrati vozilo sa istom količinom goriva koja je bila u trenutku preuzimanja – a to je pun rezerovar goriva. U slučaju da zakupac vozilo vrati sa manjom količinom goriva, biće mu naplaćena vrednost nedostajućeg goriva. Takođe, biće primenjena naknada za uslugu dopune goriva, koja trenutno iznosi 10 € + pdv.

Napomena: Cena po litru goriva je prosečna cena goriva za područje gde je vozilo iznajmljeno. Naknada za uslugu dopune goriva je 10 € + pdv, a Click Car Subotica zadržava pravo da je promeni u budućnosti bez prethodnog obaveštenja.

Svi zahtevi za povraćaj goriva, sporovi itd. moraju biti rešeni sa zaposlenima Click Car Subotica prilikom vraćanja vozila. Click Car Subotica neće razmatrati bilo kakve sporove nakon izdavanja konačne fakture.

Kvar

Ukoliko zakupac ima bilo kakav problem sa vozilom zbog mehaničkog kvara ili nesreće, potrebno je da pozove kancelariju Click Car Subotica, koristeći brojeve telefona koje je dobio prilikom preuzimanja automobila. Molimo Vas da imate u vidu da nije dozvoljeno servisiranje ili popravka vozila bez dozvole Click Car Subotica.

Saobraćajna nezgoda

Ukoliko tokom trajanja perioda najma dođe do saobraćajne nezgode ili krađe vozila, zakupac se slaže da sarađuje sa Click Car Subotica i odgovarajućim osiguravajućim društvom tokom bilo kakve istrage ili naknadnih pravnih postupaka. Zakupac takođe treba da preduzme sledeće korake:

  • Saobraćajnu nezgodu takođe treba prijaviti policiji što je pre moguće, ako je bilo drugih vozila koja su učestvovala u nezgodi, ili ako je došlo do povreda ili oštećenja imovine treće strane. U svakom slučaju, korisnik ne sme napustiti vozilo.
  • Korisnik treba da popuni izveštaj o nezgodi koji je dostupan u vozilu ili, na zahtev prilikom vraćanja vozila, u roku od 48 sati, i dostavi obrazac predstavniku Click Car Subotica. Izveštaj mora biti popunjen, potpisan i, ako je moguće, usaglašen sa svakom trećom stranom, čak iako nije došlo do oštećenja vozila.
  • Ukoliko korisnik ne postupi u skladu sa uputstvima u slučaju saobraćajne nezgode, proizvodi koji pokrivaju odricanje od odgovornosti mogu prestati da važe. Detaljan opis možete pronaći u Prilogu 1.

Šteta i krađa

U slučaju gubitka, krađe ili štete tokom perioda najma, zakupac je odgovoran za sve gubitke (do pune vrednosti zamene vozila) i sve nastale troškove, osim ako gubitak ili šteta nije direktno uzrokovan od strane Click Car Subotica ili ako su troškovi nadoknađeni od strane treće strane ili njihovih osiguravajućih društava.

Sigurnost: Zakupac je odgovoran za sigurnost vozila i treba da minimizira rizik od krađe ili vandalizma parkiranjem na sigurnom mestu. Zakupac treba da ukloni vredne predmete (uključujući GPS navigacioni uređaj) iz vida i da se pobrine da vozilo bude zaključano. Potrebno je da kod sebe drži ključeve i dokumenta vozila koji su mu/joj dodeljeni.

Krađa: U slučaju krađe vozila, potrebno je da zakupac obavesti policiju i Click Car Subotica kancelariju u roku od 24 časa od događaja i popuni izveštaj o krađi kao što je opisano gore. Zakupac mora da bude u mogućnosti da pokaže da je preduzeo odgovarajuće mere čuvanja vozila tako što je vratio ključeve i dokumente vozila u Click Car Subotica. U suprotnom, odgovarajući proizvodi odricanja odgovornosti Click Car Subotica neće biti važeći.

Osiguranje i proizvodi za odricanje od odgovornosti

Sve odredbe koje se tiču osiguranja i paketa osiguranja, nalaziće se u Prilogu 1 ovih Opštih uslova poslovanja, kao i u okviru Cenovnika Click Car Subotica.

Gubitak ili oštećenje ličnih stvari: Zakupac je odgovoran za gubitak ili oštećenje ličnih stvari koja se nalaze u iznajmljenom vozilu, bez obzira na krivicu. Gubitak ili oštećenje ličnih stvari nije pokriveno oslobođenjima od odgovornosti koje nudi Click Car Subotica.

U meri dopuštenoj važećim zakonima, osiguranje i proizvodi za oslobađanje od odgovornosti Click Car Subotica biće nevažeći ako zakupac prekrši Ugovor o najmu ili ako je gubitak ili oštećenje prouzrokovano namerno. Takođe, oslobođenja od odgovornosti Click Car Subotica mogu biti nevažeća ako su gubitak ili oštećenje rezultat grubog nemara zakupca ili ovlašćenog vozača. Detalji o uslovima opcionalnih oslobođenja, pokriću osiguranja i izuzecima nalaze se u Prilogu 1.

VAŽNO: Odgovornost zakupca prema Click Car Subotica može uključivati:

  • Trošak popravke i gubitak prihoda od iznajmljivanja.
  • Troškove transporta i skladištenja.
  • Gubitak vrednosti vozila.
  • Administrativne troškove koji su nastali rešavanjem ovih problema i svih povezanih zahteva.

Kazne, putarine i druge naknade

Zakupac je odgovoran za sve kazne, putarine i slične naknade (uključujući kazne za parkiranje i saobraćajne prekršaje) nastale u vezi sa vozilom tokom perioda najma. Alternativno, Click Car Subotica može zahtevati od zakupca da dostavi svoje podatke nadležnim organima ili trećim licima, koji će ga potom kontaktirati direktno.

VAŽNO OBAVEŠTENJE: Pored bilo koje kazne ili naknade koju zakupac snosi, Click Car Subotica može naplatiti i administrativnu taksu kao doprinos vremenu i troškovima nastalim u rešavanju ovih pitanja. Za dodatne informacije o ovim troškovima pogledajte Prilog 2.

Otkazivanje / izmena rezervacije

Ako je zakupac platio unapred rezervaciju, može da otkaže rezervaciju, bez naknade, pod uslovom da obavesti Click Car Subotica najmanje 24 časa pre početka iznajmljivanja.

Ako zakupac otkaže rezervaciju upućivanjem obaveštenja manje od 24 časa unapred, unapred plaćeni iznos se refundira u iznosu manjem za 50%, što je naknada za kasno otkazivanje.

Ako zakupac nije otkazao rezervaciju i ne dođe u poslovnicu da preuzme vozilo, unapred plaćeni iznos se refundira u iznosu manjem za 70%, što je naknada za „nepojavljivanje“.

U svrhu ovog odeljka, otkazivanje rezervacije ili nepodizanje vozila usled više sile znači da je zakupac sprečen ili odložen usled rata i drugih sukoba, civilnih nemira, nesreća, lokauta, trgovinskih sporova, embarga ili vladinih zabrana uvoza i izvoza ili ostalih uzroka van razumne (direktne ili indirektne) kontrole, kada se naknade za nepreuzimanje vozila ne naplaćuju.

Postpuak vraćanja vozila

Zakupac je dužan da vozilo vrati na dogovorenu lokaciju do vremena navedenog u Ugovoru o najmu ili u skladu s prethodnim dogovorom sa Click Car Subotica. U suprotnom, mogu se primeniti dodatni troškovi, kako je opisano u nastavku.

Promena vremena ili lokacije vraćanja: Ako zakupac želi da promeni vreme ili mesto vraćanja vozila ili dogovori preuzimanje vozila od strane Click Car Subotica, potrebno je kontaktirati kancelariju radi dogovora.

Svaka promena uslova vraćanja zavisi od odluke Click Car Subotica i može podrazumevati dodatne troškove.

Promena vremena vraćanja može uticati na cenu najma, jer mogu važiti drugačije tarife.

Ako se promeni lokacija vraćanja, Click Car Subotica može naplatiti jednokratnu naknadu za pokrivanje troškova vraćanja vozila na prvobitnu lokaciju.

U slučaju ranijeg vraćanja unapred plaćenih najmova, zakupac nema pravo na povraćaj novca.

Kašnjenje pri vraćanju vozila: Click Car Subotica obično dopušta kratko kašnjenje do 30 minuta bez dodatnih troškova. Nakon tog perioda, naplata najma se vrši u intervalima od 1 započetog sata od vremena navedenog u Ugovoru o najmu.

Ako se vozilo vrati kasnije, ulazi se u novi započeti sat koji se u ovom trenutku naplaćuje 10€ + pdv po započetom satu.

Ovaj princip naplate se primenjuje za svaki sledeći započeti sat do vraćanja vozila.

Vraćanje vozila van radnog vremena: U ovom slučaju, zakupac je u obavezi da prethodno dobije saglasnost od Click Car Subotica i pridržava se dobijenih instrukcija.

Neophodno je da zakupac pre vraćanja vozila ukloni sve lične stvari, jer Click Car Subotica ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak ili oštećenje.

Ako se u vozilu pronađu lične stvari, Click Car Subotica će preduzeti potrebne mere da ih vrati vlasniku, o njegovom trošku. Preuzimanje vozila van radnog vremena podrazumeva dodatan trošak koji se u ovom trenutku naplaćuje 10€ + pdv. Zakupac ostaje u potpunosti odgovoran za vozilo, uključujući eventualna oštećenja, sve dok Click Car Subotica ne izvrši inspekciju vozila.

Zakupac je u potpunosti odgovoran za vozilo, uključujući oštećenja na istom, sve dok predstavnik Click Car Subotica isto ne preuzme i ne utvrdi oštećenja.

Prevremeni povrat / Produženje najma: Ne vrši se povrat novca za neiskorišćene dane najma. Produženje aktivnog najma potrebno je dogovoriti sa Click Car Subotica najmanje 48 sati pre isteka rezervisanog perioda i biće naplaćeno prema važećem cenovniku.

Troškovi

Po vraćanju vozila, Click Car Subotica će izvršiti pregled vozila i konstatovati sve dodatne troškove koji proisteknu iz kašnjenja prilikom vraćanja vozila ili načina korišćenja vozila, kao što su troškovi goriva ili eventualne štete.

Neki troškovi ne mogu biti konačno utvrđeni prilikom vraćanja vozila, poput troškova za veću štetu ili parking i saobraćajne kazne koje Click Car Subotica može kasnije dobiti u vezi sa najmom. Click Car Subotica će o takvim troškovima obavestiti zakupca čim budu utvrđeni. Click Car Subotica će izdati račun za najam prilikom vraćanja vozila ili ga dostaviti putem e-maila ili kurirske službe, u dogovoru sa zakupcem.

Mesečni najam

U slučaju najma u trajanju od mesec dana ili duže, zakupac je dužan da jednom mesečno poseti poslovnicu Click Car Subotica radi pregleda vozila i preuzimanja novog mesečnog Ugovora o najmu.

Mesečna naknada se plaća unapred, pre preuzimanja vozila. Na kraju meseca, zakupac treba da uplati narednu mesečnu naknadu unapred ukoliko želi da produži najam.

Depozit/garancija se plaća pre preuzimanja vozila i vraća se nakon završetka najma, ukoliko nema neizmirenih troškova.

Ako zakupac prekine najam pre dogovorenog roka, mesečna naknada za tekući mesec se ne refundira.

Raskid ugovora o najmu

Click Car Subotica zadržava pravo da raskine Ugovor o najmu bez prethodne najave i odmah preuzme vozilo u sledećim slučajevima:

  • Vozilo je učestvovalo u nesreći, pokvarilo se ili zahteva popravku.
  • Korisnik najma nije platio fakturu ili bilo koje drugo traženo plaćanje (usmeno ili pismeno), ili je kreditna kartica korisnika odbijena.
  • Banka je odbila naplatu sa kreditne kartice korisnika, a iznos nije plaćen u roku od 24 sata od obaveštenja o neizmirenoj uplati.
  • Policija ili drugi nadležni organ zahtevaju da Click Car Subotica preuzme vozilo.
  • Click Car Subotica osnovano veruje da je korisnik prekršio ili da će verovatno prekršiti Ugovor o najmu.
  • Vozilo nije vraćeno na dogovoreni datum.
  • Click Car Subotica osnovano smatra da je vozilo u riziku od oštećenja.
  • Click Car Subotica osnovano veruje da je došlo do incidenta zabranjene upotrebe vozila ili da će verovatno doći do takvog incidenta.

Click Car Subotica može raskinuti Ugovor o najmu u bilo kom trenutku zbog kršenja bilo kojeg uslova Ugovora o najmu. Uslovi Ugovora koji su predviđeni da ostanu na snazi nakon njegovog prekida i dalje će se primenjivati, uključujući uslove o šteti i krađi. U slučaju raskida i/ili preuzimanja vozila, korisnik najma nema pravo na povraćaj novca ako je raskid i/ili preuzimanje posledica postupaka ili propusta korisnika.

PRILOZI

PRILOG 1 – OSIGURANJE I DODATNE OPCIJE

GARANCIJA / DEPOZIT: Za iznajmljivanja u Srbiji, na dan preuzimanja vozila, iznos garancije/depozita se preuzima od zakupca u iznosu od 300€ + pdv, i u potpunosti se vraća na kraju najma, pod uslovom da nema drugih neizmirenih troškova. Click Car Subotica zadržava pravo da u bilo kom trenutku promeni iznos depozita. Zakupac ima opciju da uzme vozilo u zakup sa osiguranjem, te su u ponudi trenutno 2 paketa osiguranja i to:

1.„Comfort“ u iznosu od 5€ + pdv, po danu, koji paket osiguranja pokriva štetu na karoseriji,staklima, ogrebotine. 2.„Full Cover“ u iznosu od 9€ + pdv, po danu, koji paket osiguranja pokriva svu štetu osim štete izazvane grubom nepažnjom i štetu na enterijeru. *Naknade navedene u prilozima mogu se ažurirati u bilo kom trenutku

OSIGURANJE: Click Car Subotica pruža mogućnost osiguranja i proizvode za odricanje od odgovornosti za glavne rizike koje preuzima zakupac. Osiguranje može biti uključeno u cenu najma ili dostupno kao opcionalna dodatna usluga. Iznosi osigurane sume su u skladu sa važećim uslovima osiguravajuće kompanije. Ključne prednosti, ograničenja i izuzeci koji se primenjuju na osiguravajuće proizvode navedeni su u svakoj polisi osiguranja, koju će Click Car Subotica predočiti svakom zakupcu koji bude uzeo u najam osigurano vozilo. Proizvodi sa odricanjem odgovornosti biće nevažeći – što znači da obaveza zakupca prema Click Car Subotica za štetu ili gubitak neće biti smanjena ili eliminisana – kada zakupac ili ovlašćeni vozač pokažu krajnju nepažnju, ponašajući se na način za koji znaju ili bi trebalo da znaju da je verovatno da će izazvati telesne povrede ili oštećenje imovine, kao što je pogrešno procenjivanje visine vozila. Drugi primeri uključuju udarce u nadzemne ili visoke objekte, vožnju u prepreku koja je preniska da bi vozilo prošlo ispod nje, vožnju u prepreku na parkingu pre nego što se potpuno otvori, itd.

Click Car Subotica zadržava pravo na naknadu štete, a svi dogovoreni izuzeci postaju nevažeći, te zaštita koju oni pružaju zakupcu prestaje da važi u slučaju da zakupac:

  • Prekrši obaveze proizašle iz Ugovora o najmu, a posebno uslove opisane u odeljku Ograničenja najma.
  • Namerno prouzrokuje gubitak ili oštećenje vozila.
  • Nije ovlašćen od strane Click Car Subotica kao glavni ili dodatni vozač.

DOPLATA ZA STARIJE VOZAČE: Doplata za starijeg vozača je obavezna za vozače starije od 71 godine. Dnevna doplata iznosi 7€ + pdv (sa maksimalnom naplatom od 10 dana).

PRILOG 2 – DODATNI PROIZVODI I USLUGE

Dodatna oprema i usluge zavise od dostupnosti.

DEČIJA SEDIŠTA: Mogu biti obezbeđena na zahtev uz dodatnu naknadu od 20€ + PDV po zakupu.

TROŠAK ZA ZIMSKU OPREMU: Pokriva trošak opremanja rentiranog vozila zimskom opremom; odnosi se na period iznajmljivanja od 1. novembra do 1. aprila – iako može biti produžen. / Uključeno u cenu, sa izuzetkom – opreme LANCI, koja se dodatno naplaćuje u iznosu od 15€ + PDV po zakupu – obavezno je za zimski period.

DODATNI VOZAČI: Samo jedan vozač je ovlašćen za vožnju automobila. Svaki dodatni vozač može biti dodat uz dodatnu naknadu od 4€ + PDV po vozaču/po danu (dozvoljeno najviše 2 vozača)

NAPLATA ZA PUTOVANJE U INOSTRANSTVO: Svim vozilima, može biti dozvoljeno putovanje u inostranstvo pod posebnim uslovima i samo na zahtev podnet Click car Subotica kancelariji. Zahtev mora biti podnet unapred, pre datuma preuzimanja vozila, a dodatni trošak je 5€ + PDV po danu. Pokriva sve zemlje Evropske Unije kao i zemlje „EX-YU“: Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Hrvatska, Severna Makedonija, Slovenija. Putovanje u Albaniju i Kosovo nije dozvoljeno.

MOGUĆI DODATNI TROŠKOVI

DOSTAVA/PREUZIMANJE: Dostava/Preuzimanje van kancelarija dostupno je na zahtev. Dostava vozila u Subotici je besplatno unutar gradskog područja.

NOĆNA DOSTAVA/PREUZIMANJE: Usluga van radnog vremena je dostupna uz dodatnu naknadu od 10€ + PDV po slučaju, u periodu od 20h – 08h radnog dana.

OGRANIČENJE KILOMETRAŽE: Click Car Subotica zadržava pravo da odredi koliko kilometara je uključeno u dogovorenu cenu najma, a iznad tog broja, zakupac mora platiti dogovoreni iznos po dodatnom kilometru. Kilometraže za svaki najam su navedene u Ugovoru o najmu.

KAZNE ZA SAOBRAĆAJNE/ PARKING KAZNE I PREKRŠAJE: Plaća ih zakupac. Ukoliko to ne učini, Click Car Subotica će ih platiti i naplatiti od zakupca puni iznos kazne.

GUBITAK KLJUČEVA VOZILA: Click Car Subotica u slučaju gubitka ključeva vozila od strane Zakupca može naplatiti dodatnu naknadu u iznosu od 300€ + PDV i više, u zavisnosti od modela vozila i u skladu sa važećim Cenovnikom.

GUBITAK SAOBRAĆAJNE DOZVOLE: Click Car Subotica u slučaju gubitka saobraćajne dozvole od strane Zakupca može naplatiti Zakupcu dodatnu naknadu koja predstavlja administrativni trošak u iznosu od 100€ + PDV.

DOSTUPNOST VOZILA: Click Car Subotica zadržava pravo da obezbedi različit model automobila od originalno rezervisanog, ali ekvivalentnog ili višeg modela. Sve gore navedene cene i takse podložne su PDV-u (20%). Sve cene i takse su izražene u valuti EUR, ali se naplaćuju u dinarskoj protivvrednosti. Sve takse se obračunavaju prema važećim tarifama i podložne su konačnom obračunu na kraju perioda rentanja.

Za više informacija, molimo kontaktirajte zaposlene u kancelariji Click Car Subotica.

POLITIKA PRIVATNOSTI

U cilju pružanja usluge, Click Car Subotica prikuplja i čuva lične podatke korisnika.

KORIŠĆENJE U POSLOVNE SVRHE

Kada korisnik iznajmi vozilo od Click Car Subotica, pristaje na to da Click Car Subotica obrađuje njegove lične podatke u skladu sa Politikom privatnosti. Konkretno, korisnik se slaže da se njegovi lični podaci mogu koristiti od strane Click Car Subotica u cilju zaštite pravnih interesa Click Car Subotica, kao što su statističke analize, kreditna kontrola i zaštita imovine. Ovo može uključivati otkrivanje ličnih podataka korisnika osiguravajućim kompanijama i drugim organizacijama u cilju olakšavanja postupaka plaćanja i borbe protiv prevara, ali i u svrhu poštovanja zakona ili odgovaranja na sudske pozive ili druge pravne procese. Napomena: Geografska lokacija određenih vozila prati se putem GPS tehnologije u sigurnosne svrhe.

KORIŠĆENJE U MARKETINŠKE SVRHE

Davanje pristanka zakupca za korišćenje njegovih ličnih podataka u cilju pružanja marketinških informacija, sprovođenja anketa o zadovoljstvu korisnika ili evaluacije usluga putem različitih sredstava, uključujući e-mail, SMS, u skladu sa važećim zakonom. Zakupac može u bilo kom trenutku da se odjavi od primanja ovakvih poruka.

PRISTUP LIČNIM PODACIMA I POLITIKA PRIVATNOSTI

Zakupac ima pravo da pristupi svojim ličnim podacima koje Click Car Subotica čuva, kao i pravo da zahteva ispravku ili brisanje u skladu sa Politikom privatnosti.

Za dodatna pojašnjenja, možete kontaktirati predstavnika Click Car Subotica putem e-maila: rent.clickcar@gmail.com ili nas pronaći na sledećoj adresi: Partizanska 14, Subotica 24000.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili naiđete na problem tokom trajanja najma, možete pozvati kancelariju, koristeći broj koji je naznačen u Ugovoru o najmu.

Radno vreme: 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji.

Takođe, bilo koji problem možete prijaviti osoblju u kancelariji prilikom vraćanja vozila. Alternativno, možete nas kontaktirati putem email-a: rent.clickcar@gmail.com

Ukoliko se ne slažete sa bilo kojom naplatom prilikom vraćanja vozila, ili niste zadovoljni iskustvom iznajmljivanja iz bilo kog razloga, možete poslati e-mail na rent.clickcar@gmail.com ili pozvati +381 62 501 020.

Potrudićemo se da svaki zahtev korisnika obradimo u roku od 14 dana.

POMOĆ NA PUTU

U slučaju nesreće ili kvara na vozilu, pozvati poslovnicu u kojoj je vozilo preuzeto na gore navedene brojeve telefona. Nepoštovanje prijavljivanja incidenta može dovesti do dodatnih troškova.

There is no selected car class in current office. Please choose another Class!